Zoé mindennapjai

"Az első pillanat, mikor megszületsz, társunkká szegődsz egy idegen világban. A második pillanatban lassan felcseperedsz, s tágra nyitott szemekkel rácsodálkozol a világra."

Így növekszik a nagylány

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Utolsó kommentek

• mazsan: Látom egyszerre kezdik a Csajok a bilibe pisilést...:o) Gratulálunk Zoénak is! puszi (2012.06.13. 15:30) Az első lépés ...
  • sebeszter: @mazsan: Nagyon köszike! Én pedig akartam nálad kommentelni, de nem tudok - nem tudom legörgetni, ... (2012.06.13. 14:30) Másfél éves nagylány :)
  • mazsan: Nagyon ügyes a nagylány! A súlyon pedig tényleg ne aggódj, Zoé tökéletes úgy ahogy van. :o) (2012.05.30. 18:15) Másfél éves nagylány :)
  • mazsan: Kis ügyes. :o) (2012.04.06. 11:22) Új szavak
  • mazsan: Drukkolok!Érezzétek jól magatokat! :o) (2012.03.24. 10:49) Légy átkozott Murphy!!!!
  • Utolsó 20

Címkék

ajándék (1) állatkert (1) alvás (15) anyás (1) apa (2) apás (2) Az (1) babatorna (3) balaton (1) bébiétel (1) beszéd (7) betegség (7) bibi (2) bika (1) bili (2) BKV (1) bújás (1) cipő (6) család (9) csalánkiütés (1) csomagolás (1) cumi (3) Dobogómajor (8) egyensúly (1) egy éves (4) érzések (2) esés (3) etetőszék (1) evés (17) feláll (3) felmászik (3) felül (2) figyelmetlenség (1) fogmosás (3) fogzás (20) gyerekszőnyeg (1) gyógyulás (1) hálózsák (1) hétköznapok (5) hinta (4) hisztis (3) (2) homokozó (3) hozzátáplálás (7) húsvét (1) illik (1) jár (9) játék (4) játszóház (1) játszószőnyeg (1) játszótér (13) joghurt (1) kanga klub (9) kánikula (6) karácsony (9) keresztelő (2) kezdetek (1) kézügyesség (1) kiakadás (2) kimenő (2) kirándulás (5) köhögés (1) költözés (3) kötődő nevelés (1) különlét (2) kúszás (2) láz (1) lemászik (1) lépcső (1) levente (1) majális (1) másfél éves (1) mászás (2) mászik (1) megfázás (1) megijed (1) mélypont (2) mese (3) mozgásfejlődés (4) nagyszülők (10) napirend (5) nyaralás (3) nyilas (1) nyűgös (14) okos (4) ölelés (3) öltözködés (2) önállóság (2) óraátállítás (2) orrcsepp (2) orvos (4) összehangolódás (1) pancsolás (1) piac (2) pihenőszék (4) rituálé (2) séta (8) sírás (3) strand (2) stressz (1) súlygyarapodás (2) szájpenész (1) szandál (1) szemcsepp (1) szobatisztaság (2) szülés (1) szülinap (1) tanul (3) tápszer (1) téliesítünk (2) tolerancia (1) torokgyulladás (1) türelem (1) turi (2) tűzoltó (1) ül (1) utazás (4) vacsora (1) védőnő (6) videó (19) Címkefelhő

Naptár

Légy átkozott Murphy!!!!

2012.03.23. 21:23 - sebeszter

Címkék: betegség kirándulás

Hónapok óta készülünk a holnap kezdődő egy hetes lazulásunkra! Nagyon nagyon vártuk már apával, hogy eljöjjön végre ez a nap és kicsit mi is kikapcsolhassunk. Van egy üdülési jogunk Dobogómajorba, és az idén anyukámék is velünk jönnek. Így többen leszünk Zoéra, és mi is tudunk apával pihenni. Az idő is jónak ígérkezik, szóval nagyon vártuk már, hogy menjünk.

Ma délelőtt még a kis családunk elment egy bevásárló körútra, hogy ipari mennyiségű pelenkát, úszópelenkát, bébiételt, rágcsálnivalót és nem utolsó sorban alsóneműt halmozzunk fel - hihetetlen, de én általában ilyenkor jövök rá, hogy ha több mint egy hétig nem mosok, akkor nincs is elég bugyi - zokni - gatya :). Szóval el kellett mennünk még ilyen jellegű dolgokat is beszerezni. Miután a fél várost felvásároltuk, elmentünk ebédelni. A Pólusban ettünk és tök jó volt, hogy végre nem kellett azon aggódni, hogy Zoé mit fog enni. Nagymama konyháján rendeltünk neki egy adag spenótot. Szép nagy felnőtt adagot kapott - annak ellenére, hogy kis adagot kértünk -, de azért nagyjából a felét megette, annak ellenére, hogy nem igazán volt ideje enni. A jégpálya mellett ültünk ugyanis, és hát épp gyerekek koriztak, Zoé nagyon élvezte a látványt és nem igazán érdekelte más, beleértve az ebédet is .... De azért csak evett. Végül teli hassal, de hulla fáradtan hazaestünk. Nem kis könyörgés árán sikerült Zoét eltenni aludni, ugyanis a nagy soppingolás közben sikerült beájulnia.

Amíg Zoé aludt, anya belendült. Nekiálltam összecsomagolni. Mindenhol bőrönd és táska hegyek. Nagy gonddal válogattam, hogy mit vigyünk, semmi ne maradjon itthon, minden időjárási helyzetre fel legyünk készülve. Aztán Zoé felébredt, apával meguzsonnáztak, anya pedig csak pakolt és pakolt! Aztán Zoénak kezdett egyre rosszabb lenni a kedve. Sajnos hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem tűnt fel napközben, hogy bizony néha nehezen veszi a levegőt, kicsit köhög is .... aztán estére az orra is elkezdett folyni, nagyon rossz lett a kedve. Főleg miután kiszívtuk neki az orrát. Már hétkor elvittük fürdeni, sajnos egy kis hőemelkedése is volt, így kúpot is kapott. Köhögéscsillapítót kapott többször is napközben, C-Vitamint többször is szoktam adni neki. Most nagyon reménykedünk, hogy bír aludni este - már fél nyolckor ágyban volt-, és holnapra jobban lesz és nem lesz még lázasabb. És persze ez is mikor történik .... mikor végre kicsit el tudnánk vonulni a hétköznapokból. Annyi jó programot kitaláltunk már apával.

Most arra az álláspontra helyezkedtünk, hogy meglátjuk milyen lesz a holnap délelőtt - mert csak ebéd után akartunk indulni -, de ha nem rosszabbodik, akkor elmegyünk. Végülis nem megyünk a világ végére, ha nagyon rosszabbodik az helyzet, akkor hazajövünk. Remélem minden rendben lesz! Drukkoljatok!!!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mazsan 2012.03.24. 10:49:20

Drukkolok!Érezzétek jól magatokat! :o)