Zoé mindennapjai

"Az első pillanat, mikor megszületsz, társunkká szegődsz egy idegen világban. A második pillanatban lassan felcseperedsz, s tágra nyitott szemekkel rácsodálkozol a világra."

Így növekszik a nagylány

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • mazsan: Látom egyszerre kezdik a Csajok a bilibe pisilést...:o) Gratulálunk Zoénak is! puszi (2012.06.13. 15:30) Az első lépés ...
  • sebeszter: @mazsan: Nagyon köszike! Én pedig akartam nálad kommentelni, de nem tudok - nem tudom legörgetni, ... (2012.06.13. 14:30) Másfél éves nagylány :)
  • mazsan: Nagyon ügyes a nagylány! A súlyon pedig tényleg ne aggódj, Zoé tökéletes úgy ahogy van. :o) (2012.05.30. 18:15) Másfél éves nagylány :)
  • mazsan: Kis ügyes. :o) (2012.04.06. 11:22) Új szavak
  • mazsan: Drukkolok!Érezzétek jól magatokat! :o) (2012.03.24. 10:49) Légy átkozott Murphy!!!!
  • Utolsó 20

Címkék

ajándék (1) állatkert (1) alvás (15) anyás (1) apa (2) apás (2) Az (1) babatorna (3) balaton (1) bébiétel (1) beszéd (7) betegség (7) bibi (2) bika (1) bili (2) BKV (1) bújás (1) cipő (6) család (9) csalánkiütés (1) csomagolás (1) cumi (3) Dobogómajor (8) egyensúly (1) egy éves (4) érzések (2) esés (3) etetőszék (1) evés (17) feláll (3) felmászik (3) felül (2) figyelmetlenség (1) fogmosás (3) fogzás (20) gyerekszőnyeg (1) gyógyulás (1) hálózsák (1) hétköznapok (5) hinta (4) hisztis (3) (2) homokozó (3) hozzátáplálás (7) húsvét (1) illik (1) jár (9) játék (4) játszóház (1) játszószőnyeg (1) játszótér (13) joghurt (1) kanga klub (9) kánikula (6) karácsony (9) keresztelő (2) kezdetek (1) kézügyesség (1) kiakadás (2) kimenő (2) kirándulás (5) köhögés (1) költözés (3) kötődő nevelés (1) különlét (2) kúszás (2) láz (1) lemászik (1) lépcső (1) levente (1) majális (1) másfél éves (1) mászás (2) mászik (1) megfázás (1) megijed (1) mélypont (2) mese (3) mozgásfejlődés (4) nagyszülők (10) napirend (5) nyaralás (3) nyilas (1) nyűgös (14) okos (4) ölelés (3) öltözködés (2) önállóság (2) óraátállítás (2) orrcsepp (2) orvos (4) összehangolódás (1) pancsolás (1) piac (2) pihenőszék (4) rituálé (2) séta (8) sírás (3) strand (2) stressz (1) súlygyarapodás (2) szájpenész (1) szandál (1) szemcsepp (1) szobatisztaság (2) szülés (1) szülinap (1) tanul (3) tápszer (1) téliesítünk (2) tolerancia (1) torokgyulladás (1) türelem (1) turi (2) tűzoltó (1) ül (1) utazás (4) vacsora (1) védőnő (6) videó (19) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Itt jártak (2011.10.19-től)

Romokban

2012.10.30. 21:47 - sebeszter

Azt hittem, erős vagyok. Azt hittem, hogy ha előre nézek, akkor minden rendben lesz. Azt hittem, hogy gyorsan túl leszek rajta. És tényleg hittem, hogy jól vagyok. Bizonygattam mindenkinek. Gyakorlatilag én vigasztaltam mindenkit, hogy minden rendben van. De kit is akarok átverni??? Egyáltalán nem vagyok jól. Az utóbbi két napban teljesen kikészültem lelkileg. Most úgy érzem, hogy muszáj kiírnom magamból, hogy holnap már másképp kelhessek fel. 

És muszáj lesz másképp felkelnem. Össze kell szednem magam, mert nem tehetem meg Zoéval, hogy elhagyom magam. Sajnos már most is érzi, hogy nincs minden rendben. És ez így nincs jól. Sokat segít, hogy most itthon vagyunk anyuéknál és van más is, aki foglalkozik vele. De persze ez nem lehet mentség.

Most minden olyan kaotikus, kilátástalan és reménytelen. Muszáj munkát találnom, hogy átvészeljük a következő időszakot, hogy "ne halljunk éhen". Jön a GYES. 25 ezer forint, amit kimondani is szégyen. 3-4 hónapot még átvészeltünk volna, de egy évet. Azt már nem bírjuk. Minden lehetőséget számba vettünk, és most nincs más választásunk. El kell mennem dolgozni egy kis időre. Hogy mennyire azt majd az okosok megmondják.

Felőröl a munkakeresés. Szóltunk ismerősöknek, volt aki azonnal telefonált. Már kértek be önéletrajzot is. Be is küldtem. Emellett több száz állásajánlatot néztem végig, kettőt pályáztam meg .... no comment ... az önbecsülésem a béka segge alatt van. Úgy érzem, semmire nem vagyok alkalmas. 

És a legnagyobb baj Zoé. Nem tudom feldolgozni, hogy bölcsibe kell mennie. Egyszerűen nem megy. Pedig annyira próbálom. Nem voltam erre felkészülve. Valahogy nem tudom elfogadni, hogy 1-2 hónap múlva már csak napi 3-4 óra jusson nekem a lányomból és vad idegenek viseljék gondját. Teljesen kikészülök ettől. Van, hogy csak nézem, ahogy játszik, dumál, nevetgél és a szívem sajog. Annyira fáj. Hogy jutottunk idáig? Nem találom a magyarázatot. Úrrá lett rajtam a bűntudat és az önvád. Persze Zoé előtt próbálok úrrá lenni magamon, de nem mindig sikerül. És ő azonnal észreveszi, van, hogy ő vigasztal. Nincs ez így rendben. Ezért kell összeszednem magam!

Néhány nappal ezelőtt még egész komoly terveim voltak a jövőt illetően. Abban találtam volna egy kis lelki megnyugvást, segített volna átvészelni ezt az időszakot. De most úgy néz ki, hogy az egész dugába dől. Még nem kaptam végleges választ, de az igazság az, hogy már nem reménykedek.

Valaki egyszer azt mondta nekem, hogy mindenki annyit kap a sorstól, amennyit el tud viselni. Én most úgy érzem, hogy ezt már nem tudom. És komolyan úgy érzem, hogy a nehezén még nem vagyunk túl ....

A bejegyzés trackback címe:

https://sebzoe.blog.hu/api/trackback/id/tr134879946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása