Zoé mindennapjai

"Az első pillanat, mikor megszületsz, társunkká szegődsz egy idegen világban. A második pillanatban lassan felcseperedsz, s tágra nyitott szemekkel rácsodálkozol a világra."

Így növekszik a nagylány

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • mazsan: Látom egyszerre kezdik a Csajok a bilibe pisilést...:o) Gratulálunk Zoénak is! puszi (2012.06.13. 15:30) Az első lépés ...
  • sebeszter: @mazsan: Nagyon köszike! Én pedig akartam nálad kommentelni, de nem tudok - nem tudom legörgetni, ... (2012.06.13. 14:30) Másfél éves nagylány :)
  • mazsan: Nagyon ügyes a nagylány! A súlyon pedig tényleg ne aggódj, Zoé tökéletes úgy ahogy van. :o) (2012.05.30. 18:15) Másfél éves nagylány :)
  • mazsan: Kis ügyes. :o) (2012.04.06. 11:22) Új szavak
  • mazsan: Drukkolok!Érezzétek jól magatokat! :o) (2012.03.24. 10:49) Légy átkozott Murphy!!!!
  • Utolsó 20

Címkék

ajándék (1) állatkert (1) alvás (15) anyás (1) apa (2) apás (2) Az (1) babatorna (3) balaton (1) bébiétel (1) beszéd (7) betegség (7) bibi (2) bika (1) bili (2) BKV (1) bújás (1) cipő (6) család (9) csalánkiütés (1) csomagolás (1) cumi (3) Dobogómajor (8) egyensúly (1) egy éves (4) érzések (2) esés (3) etetőszék (1) evés (17) feláll (3) felmászik (3) felül (2) figyelmetlenség (1) fogmosás (3) fogzás (20) gyerekszőnyeg (1) gyógyulás (1) hálózsák (1) hétköznapok (5) hinta (4) hisztis (3) (2) homokozó (3) hozzátáplálás (7) húsvét (1) illik (1) jár (9) játék (4) játszóház (1) játszószőnyeg (1) játszótér (13) joghurt (1) kanga klub (9) kánikula (6) karácsony (9) keresztelő (2) kezdetek (1) kézügyesség (1) kiakadás (2) kimenő (2) kirándulás (5) köhögés (1) költözés (3) kötődő nevelés (1) különlét (2) kúszás (2) láz (1) lemászik (1) lépcső (1) levente (1) majális (1) másfél éves (1) mászás (2) mászik (1) megfázás (1) megijed (1) mélypont (2) mese (3) mozgásfejlődés (4) nagyszülők (10) napirend (5) nyaralás (3) nyilas (1) nyűgös (14) okos (4) ölelés (3) öltözködés (2) önállóság (2) óraátállítás (2) orrcsepp (2) orvos (4) összehangolódás (1) pancsolás (1) piac (2) pihenőszék (4) rituálé (2) séta (8) sírás (3) strand (2) stressz (1) súlygyarapodás (2) szájpenész (1) szandál (1) szemcsepp (1) szobatisztaság (2) szülés (1) szülinap (1) tanul (3) tápszer (1) téliesítünk (2) tolerancia (1) torokgyulladás (1) türelem (1) turi (2) tűzoltó (1) ül (1) utazás (4) vacsora (1) védőnő (6) videó (19) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Itt jártak (2011.10.19-től)

A nagy cumivadászat

2012.10.05. 13:19 - sebeszter

Címkék: cumi

Sokszor elgondolkozom azon, hogy nem lett-e volna jobb, ha Zoé nem szokik rá a cumira és kitartóbb vagyok. Megoszlanak a vélemények erről. Sok olyan anyukával beszéltem már, akinek nem cumizik a gyereke és sokan mondták már, hogy bár inkább cumizna. Aztán vannak, akik összeteszik a két kezüket, hogy a gyerkőcnek nincs cumija.

Nekem alapvetően nincsenek ellenérzéseim a cumival kapcsolatban. Nem hinném, hogy ez egy ördögtől való dolog lenne és nyilván az én gyerekem is le fog szokni róla, mint mindenki más .... mint például én is, aki nagy cumifüggő voltam és sírba tudtam tenni a szüleimet, mert nekem mindig a másik cumim kellett. Valójában összetehetem a két kezem, mert Zoé nem sok mindent örökölt az én babaéletemből. Én ugyanis rossz alvó és rossz evő voltam .... Zoé nagyon jó alvó és már az evéssel sincs gondunk. Viszont a cumikérdés ..... na abból azért van benne belőlem. :D 

Az én kicsi lányom mára tökélyre fejlesztette a cumik elrejtését .... szerintem nem nagy a lakásunk és szerintem nincs is olyan sok lehetőség, ahova el lehet keverni egy cumit .... hangsúlyozom: SZERINTEM .... ugyanis a kicsi lányom teljesen más véleményen van. Általában napi program a cumivadászat, ami részben az én hibám is, mert sokszor elfelejtem eltenni a cumikat felkelés után és így szabad préda a gyereknek. Éppen két napja kutatok az egyik cumija után. Már számtalanszor felforgattam a lakást, de sehol sem találom. Hihetetlen. Zoé rövidke, lassan két éves életútja alatt már két cumit elkopasztott (egy eltört, egy elveszett) és ez most a harmadik, aminek lába kélt. A ciki a sztoriban: tudni kell, hogy Zoé három cumival alszik - egy a szájában, és egy-egy a kezében. Ja és nem mindegy, hogy melyik van a szájában. Amikor megszületett, Aventos cumikat vettem neki és annyira megszokta, hogy nem szeret másikat szívni. Kb egy éve vettem neki egy Mamos cumit, de sokáig nem volt hajlandó a szájába venni. Ma már szívja, de elaludni nem szeret vele. Nos a sok lábakélt cumi után maradt két Aventos cumi és a Mamos. Ez így ideális is volt, mert a Mamos azért arra jó, hogy az egyik keze tele legyen vele :D Igen ám, csakhogy a napokban elkevert cumi Aventos volt .... Szóval nem elég, hogy pont a kedvenc cumi veszett el, de ráadásul üres maradt az egyik keze .... ennek eredményeként éjszaka többször ébredt - nem talált cumit, vagy nem jót talált és panaszkodott ... 

Nagyon bosszant a dolog több okból is: egyrészt eleve a tény, hogyan lehet így elkeverni egy cumit, másrészt hogy éjszaka nem alszunk nyugton, és aztán nem mellékesen az anyagiak. Iszonyat drága egy cumi ... és én már nem szándékoztam Zoénak több cumit venni. Aztán eszembe jutott, hogy mikor vettük Zoénak a cumisüveg készletet, akkor abban volt egy ajándék cumi, amit még nem vettünk elő. És szerencsére az is Aventos volt :D Tegnap este elővettem neki, és nyugodtan aludtunk. :D Most azt a taktikát követem, hogy napközben az Aventos cumik el vannak rakva és csak a Mamosat adom oda, ha nagyon muszáj. A többit pedig csak alváshoz kapja meg. 

Én nem tudom, de lehet, hogy a következő poronty nem fog cumizni!!! Na persze most ezt mondom ... aztán meg majd .... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sebzoe.blog.hu/api/trackback/id/tr624819570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása